幫狗狗建立每天護齒習慣

近排睇左一個調查,發現原來有主人平日只幫狗狗刷牙護齒。試諗下,我地只係刷牙,永遠唔睇牙醫得唔得呀?梗係唔得啦~咁樣係唔足以幫狗狗預防口腔、牙齒疾病架!其實要全面幫狗狗潔齒護齒好簡單,只需要follow三大護齒法則~

第一   向上刷向下刷

其實主人都唔係完全錯哂架,幫狗狗刷牙都非常重要,因為刷牙可以幫忙減低狗狗患牙周疾病嘅機會。有啲主人好自豪咁同我地講「我每星期都會抽空幫狗狗刷一次牙!」唉,其實咁又點夠呢?我地人類每星期只刷一次牙,你又接唔接受到呀?諗起都覺得污糟!其實,主人需要每隔一兩日就幫狗狗刷一次牙,咁樣先可以確保到狗狗嘅牙齒同口腔乾淨衛生架!

第二   定期接受牙科檢

同我地一樣,狗狗都需要定期接受健康檢查架~主人應該每年都帶狗狗去搵獸醫,俾狗狗接受專業嘅牙齒檢查。通常檢查完牙齒之後,獸醫都會幫狗狗洗牙,確保狗狗口腔牙齒乾淨衛生。

第三   善用潔齒骨好幫手

幫狗狗日日刷牙可能性不大,但唔等於我地可以忽略狗狗日常嘅牙齒護理架!除左每隔一兩日幫狗狗刷一次牙同定期帶狗狗去檢查牙齒之外,主人亦可以每日都俾狗狗食一支潔齒骨,建立每日護齒嘅習慣。

Kathy13

用家分享:

狗主Kathy:「我嘅狗狗Choco同Kody由1歲起,我每晚都比佢地食一支Greenies。每年睇牙醫,醫生都大讚佢地牙齒好健康,令我好放心。而家每晚臨訓前都要獎勵一支比佢地,佢地開心時我又放心。

發表留言